Page 221

2,357 Comments

Hi all! We survived Anime expo! Thanks a bunch to everyone who came out and said hi over the past weekend :)

On another note, our kickstarter is still going! We’re really close to our first stretch goal, so I hope everyone can look forward to that. We’re also planning on having a livestream of the daki drawings tomorrow (Saturday PST), so keep an eye out on twitter for when that is announced.

PS: There’s only 1 more page left!! See everyone in a week.

kickstarter2016

  • hlaváheck

    Watch them say something on twitter like
    “Sorry guys cant upd8 till tomorrow night”

    • kawaiisweets129

      HEEEELLLLL NO

    • Passe

      AhahahahahahahahahAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA no.

    • xghostprince

      NO I’D ACTUALLY CRY

    • http://hisae.tumblr.com/ 純子

      im not going through this again

    • Sam :^)

      “Sorry guys I’m at 1%”

      • Passe

        NOPE NOPE NOPE

    • Loud cursing

      The only thing that could make us cry more than the ending itself.

  • Honey, I’m A Hater

    the usb port with my wacom tablet connected just died
    it’s all your fault for all the memes and making me stare at one lone webpage for hours
    only that is to blame

  • kawaiisweets129

    Anyone here watch the anime Sekaiichi Hatsukoi and died at the end of the last episode because the rain blocked out Onodera’s confession!? Anyone? Just me!? Okay…

    • Passe

      YOU ARE NOT FUCKING ALONE I DIED AT THAT SCENE

      • kawaiisweets129

        THANK GOD IM NOT ALONE

    • Nekootaku

      I DIED AT THAT SCENE OMF

      • kawaiisweets129

        R.I.P.

        • Nekootaku

          *DED*

    • Pantiedropper34

      sekai is still relevant?
      well besides the manga ig

      • AxisFlowerCouple

        Sekaiichi Hatsukoi will always be RELEVANT!

    • anon-chan

      yeah but in yokozawa’s movie he tells yokozawa he loves takano so im kinda good

    • yandere neko senpai

      I died, revived, and cried

    • kawaiisweets129

      Anything that involves rain will just make you cry and die. Sekaiichi hatsukoi, and always raining here ;-;

    • gayisgreat

      DONT REMIND ME

    • Anonymous

      it was the first anime i watched <:

  • Sam :^)
    • xghostprince

      CRYING

  • Honey, I’m A Hater

    It’s gone kinda quiet now, hasn’t it? We’re not posting at twenty comments a minute anymore. Did some people just give up on the mothers/torturers and go to sleep?

    • Passe

      Cause most are in a group chat on Kik xD

    • andiiness

      eveyrone is in chats

    • Toxicglow
    • Ivi

      We all just went to different chats: kik, discordapp and skype. We are not dead yet.

  • xghostprince

    maybe if we’re quiet they’ll post-

  • yandere neko senpai

    Shshshshsh

  • yandere neko senpai

    Don’t jinx it

    • throwingpineapples

      Join the damn chat I made it for you

  • SatanicSmol

    people are all in chats mainly

    • Pantiedropper34

      aye tru

    • OhOkayBiThen

      True. It’s strangely quiet here

    • Nekootaku

      it’s quiet now it’s weird a bit

  • kawaiisweets129

    Wow it got quite

    • Anonymous

      after 1000 comments in an hour, i think it’s for the best c:

    • andiiness

      everyone is in a group chat

  • gayisgreat

    IM CALLING IT RN THEY ARE GONNA POST AT 11:59

    • Passe

      THAT’S IN TWO MINUTES

  • kawaiisweets129

    Mom, mom!! I think it got quite because everyone fell asleep or died ;-;

    • Passe

      Nah, we’re just in chats

    • Ivi

      Nah, just joined different groups. This was a chaos.

  • Sam :^)
    • Passe

      I hear you!

  • OhOkayBiThen

    Maybe they’ve left it just long enough for us all to go into chats, and then while no ones looking… BAM. They strike.

    • Passe

      I’m always looking..

      • Ivi

        We are all looking.

    • Sam :^)

      sneaky snek

    • PacifyHer

      thats what happened

  • SatanicSmol

    ALMOST THREE AM HELP ME STAY AWAKE

  • kawaiisweets129

    Hehehe were all a bunch of Sneaky Sneks

  • Koroniria
  • SatanicSmol

    THANK YOU

  • kawaiisweets129

    Its 2:56am here guys, R.I.P

    • http://hisae.tumblr.com/ 純子

      uugh same

    • Pantiedropper34

      same

    • SatanicSmol

      they might upd8 at 2:59am tbh

    • Sam :^)

      same

    • Koroniria

      Luckily only 6:57pm here but the wait is still strong

  • Sam :^)
    • SatanicSmol

      me right now

    • danny

      join the discord chat you peasant

      • Sam :^)

        wait what

      • Koroniria

        The what?

  • Wut_next_bruh

    Lmao what am I even going to do with my life after this?

    • kawaiisweets129

      Same

  • I dunno

    UPDATED

  • I dunno

    OMGHSISHDHW

  • I dunno

    HOLD MEEEEE

  • Toxicglow

    When the new page finally comes the comments are gonna be 50% “aHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH” and 50% “four score and seven years ago I stumbled across a very peculiar site. At first I didn’t quite care for updates bu slowly I have earned for them more and more, for this comic has brought with it into my life friends, family, blah blah blah blah and blah”

  • Anidict13

    I just realized what the guy best friend was possibly trying to do: He wasn’t making a joke, he was telling Adrian to flip the the map or something XD Maybe he’s actually teaching Adrian how to read the map and Carter’s like “Hahaha Good luck, bro! He’s hopeless” and Maria doesn’t say anything but her face basically agrees with Carter hahaha

    …ah….. Now, there’s finally the next and final page after this and… It’s over….. Sigh…

    • http://cheater.smackjeeves.com/ Coco Sugar

      I assumed he was going on about boobs again, though maybe even he would have enough tact not to go on ’bout boobies in front of Maria, but helping with the map makes more sense ^^

      • Anidict13

        Haha that was my first guess, too, since that was what he always do in the beginning — no one can blame us! But his face and then Adrian’s face and then Carter’s face Lol

      • Anidict13

        I can almost hear him saying: “Turn. The map. Around.” Along with his hands

    • http://cieyuu.tumblr.com/ Lance-A-Lot

      Wasn’t there a point where it was confirmed that Adrian couldn’t read maps?

      • http://cieyuu.tumblr.com/ Lance-A-Lot

        Yeah this:
        (oops the picture is big)

        • Anidict13

          Yeah! Exactly why I thought maybe Friend-kun was actually exasperated with Adrian rather than that he’s telling some joke

  • https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox Bored Mortal

    WAAAAAA!!! THE NEXT PAGE IS THE LAST?!

  • Actual-Anime-Trash

    I DONT WANT TO GO TO THE LAST PAGE I’M SCARED YOU GUYS

  • Spoopy pidge

    OML IT JUSR ENDS

  • Wald M

    carter’s faces are golden, he is golden.

  • http://crappyartmuseum.tumblr.com/ Pistachio

    I JUST STARTED READING THIS TODAY AND ITS ALREADY OVER ASDFGHJKL:”

  • Spoopy pidge

    that moment when you are still crying about this………………. : ) : ) pls end my suffering

  • Yako Misumine

    ..

  • Mar Sánchez

    CUTE!!!

  • Scarlet

    Are we not allowed to read the second volume unless we pay for it?

    • Yare Yare Daze

      This is the second volume

  • Sorakuma

    SHIT IM CRYING DONT WANNA TURN TO NEXT PAGE QWQ

  • throwingpineapples

    Same

  • gayisgreat

    same

  • yandere neko senpai

    I have a tumor