• キリト

    Yes! Finally! (^_^)/
    Now Carter, all you’ve to do is win this race :3

  • Alice Kat

    WAIT WHAT. Well, now Carter is probably motivated.

  • https://paulinterviews.wordpress.com/ Paolo Sturchio

    Oh my, I remember this page like it was yesterday… a year has passed. I am so moved… thank you Hazel and Bell, Always Raining Here is one of the best webcomics I’ve read so far, and I keep it in my heart.
    I remember the screwing around these pages ahahah thank you anyway girls, you’re the best <3

  • August :3

    IM SENSING A HARD “YES” FROM CARTER ABOUT THAT LAST PANEL

  • http://notexactlysatan.tumblr.com/ gay shit enthusiast.

    oR STRIP
    FOR EACH WIN
    IM SUGGESTING MULTIPLE ROUNDS CAUSE WHY NOT

  • http://anabotti.tumblr.com Kamigi

    FROM HOMEWORK TO KISSES ADRIAN SLOW DOWN (actually dont ur doing gr8)

  • supreme dork overlord

    THAT PROMINENT JAW EVERY SEME HAS MMMMMM

  • Wyden

    HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YOU BETTER FU CKI N G WI N BOY

  • Po tay to ;D

    YOU CAN DO THIS CARTER JUST RMBER KISS KISS KISS

  • levisbaex

    did just one of them took peach

  • Hayley is lame

    NOT SO SUBTLE FLIRTING IS NOT SO SUBTLE

  • Chimera

    OOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox Bored Mortal

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • Elly

    ADRIaN yOU SNEAKY SHiT wHAT YOU PLAYIN G AT HOE U TRYNA KILL ME M8

    • Chimera

      Elly omg calm down

  • https://www.instagram.com/nyinko/ nyinko

    O OHOHOH HOHOHO VERY SMOOTH ADRIAN VERY S MOO O TH

  • SashlovesBlueberries

    OMg I am sO Just DO IT

  • http://myanimelist.net/profile/Menewen Menewen

    that was sMOOTH

  • Anidict13

    WOAH. Did your tongue just slipped, sweetie? Or did you really mean that?

  • MAD HAT

    ADRIAN SMOOTH AF YESYESYES

  • trash mcgee

    damn adrian that was smooth

  • StrawBloodyJam

    O MI GOSH IT IT WOOOOTTTT??!!!

  • http://tapastic.com/creativitea93 SiriLA

    HEHEHEEH i hope adrian loses

  • Cinnamon Toast Ghost

    Adrian you know you want Carter to kiss you
    don’t lie

  • Emmanuel Joseph

    Fuck yea kiss him

  • Anne-Sophie Guay

    we all know a kiss is coming

  • hello kitty

    THIS IS ITTTTTTTTTTT

  • ur local meme

    OH MY GOD YESSKSFLKFM

  • Marcos Adonys

    You better win Carter

  • Nil

    CARTER YOUR THIRSTY ASS BETTER WIN I S2FG

  • Ariel

    OHOHOHON

  • Karma

    THIS PART ALWAYS GETS ME

  • flipnotefan fan [Trคƿƿ૯ძ ᔕ૦υl]

    I want to play that game with them too.

  • MysticalMessages

    I REREAD THIS CONSTANTLY AND THIS SCENE STILL GETS ME

  • jellyfishprincess
  • jellyfishprincess

    KISS

  • SirenAngel

    I forgot this was a BL for a minute there

  • SwedenGirlIza

    HELL YEAH DUDE