Page 136

119 Comments

Awkward.

___

Also we’ll be at Minicomi this weekend! If you’re in the Vancouver area, swing by to say hi! The event is free for attendees, so even if you’re dead broke and just want to chat with us, that’s cool!   MAP!!!
Hope to see some of you there! 

  • http://lexafairy.tumblr.com/ Eren and Levi YAOI

    There are 69 comments… it was meant to be, they betta kiss next scene :D well…was 69 i make 70 haha i ruined it XD

  • A passing herp

    Sepia noticed me!

    Now what do?

    • Sysmic

      … I think it’s Senpai… Sepia is a color filter.

  • Floor Ranch Ryuzaki Utile

    OMG i literally fangirl squeeled so loud and its like 4 am here XDD

  • Hiiro

    phenomenal

  • Annannd

    I can smell the awkward.

  • Guest

    Sorry, I had to.

    • Ruby

      Okay so I posted this but it says “Guest”, which means I can’t delete it and repost it as me *sigh* but there ya go

  • Creature

    Wait… Did he… Did he invited him!!! I AM SO HAPPY RIGHT NOW <3 :DDDD

  • dfsfs

    i just noticed! carter’s headphones aren’t drawn in this page!

    • fefbutt

      He probably put them in his backpack :v

  • Heikes-Classy-Ass

    aww..! carter’s face when he was invited inside you sweet baby’s…!

  • df

    carter is the most awkward person to exist

  • Lolica Uzumaki

    Even I was shocked by this invitation now hauhauahu This was a huge progress! ♡ Carter did not know what to do xD So cute!

  • MimiErudon

    Carter is like “OMFG I’M HERE RIGHT? WHAT TO DO NOW”

  • Zitle

    A yeah!! Here comes the page that make me go and look for this comic.!!

  • Demopedia

    im dyuijng

  • Blah

    I swear to god, Carter’s faces I just ugghhhh. I am Carter. Carter is me. We are one.

  • MM

    Oh my god, I just realize how good-looking Carter is. :o

  • Mackenzie Donalds

    come inside????

  • Envy

    I read the first panel all wrong. So, so wrong.

    • http://anabotti.tumblr.com Kamigi

      maybe that’s why Carter’s face is so shocked too huehueheuheu

  • Shiroko

    Wanna come inside.. my ass??

  • BoopGatchaNow

    What do I do I’ve never been this far- OH WAIT NEVERMIND.

  • Caleb TC

    Yes. Adrian, he would LOVE to come inside.
    ;)

  • ieatyaoiforbreakfast

    GUYS, GUYYYYSSS, STUFF. STUFF IS HAPPENING. OH MY GOD YESSS IM SO HAPPY

  • banana StabbeR

    jitter bug

  • http://ibabycherry.tumblr.com/ cherii

    Why did he not pick tea? Its warm and all, water isn’t good in the cold, “Water’s fine” PFFT WATER’S FINE MY ASS

    • http://radical-as-funk.tumblr.com/ radicalasfunk

      its cause hes too thirsty for tea

      • k7phantomhive

        Or it’s that he is thirsty for something else.. if you know what I mean. *wiggles eyebrows*

  • http://anabotti.tumblr.com Kamigi

    love nest infiltrated. new mission updated: get those lips!

  • AriSkittes

    OMG ITS FINALLY THE PAGE IVE BEEN SEARCHING FOR

  • Annabeth Winchester

    He’s so surprised and happy and awkward it’s adorable!!!!!

  • Madori Jane

    I HAVE BEEN UP ALL NIGHT UNABLE TO STOP READING FROM 10PM AND NOW ITS 5:30AM
    I actually gasped out loud when he invited him in and my first thought was:

  • https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox Bored Mortal

    Carter’s face in the first panel is gorgeous.

  • https://www.instagram.com/nyinko/ nyinko

    oH MY GOD It’S “THE INVITATION”

  • MAD HAT

    YES OML his first time at Adrian’s house mwihihihih

  • StrawBloodyJam

    Face of blankness. XD

  • http://tapastic.com/creativitea93 SiriLA

    carter has become such a lil beb

  • Cinnamon Toast Ghost

    I sense a cute romantic moment coming.
    my fangirl senses are tingling

  • Nil

    oh no… its gonna be cute and one of them is gonna mess up

    pLS NO

    • TheDigitalNeko

      Idont wanttoseethiseither I HATE THIS PART OF THE COMIC SO FUCKINGMUCH AND WHAT I HATE IS SO MANY PEOPLE HATE (spoier) FOR IT BUT ITS NOT HIS FAULT OK

  • Anidict13

    “Do you want to come inside?” *bawls over* What’s happening to meh??!!

    • SirenAngel

      The innuendo

  • Forest

    That last slide is me when my friend invites me over to talk with her family at our sleepover

  • jellyfishprincess

    ME TOO CARTER ME TOO

  • teaow7

    I am Adrian ;_;